3000 اتوبوس و 1500 مینی بوس به شبکه حمل و نقل اضافه شد

مهندس مصطفی محمدنجار ضمن خبر اختصاص بودجه مناسب به مترو اظهار داشت: سه هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شده است. همچنین 1500 مینی‌بوس نیز وارد شبکه حمل و نقل عمومی خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهندس مصطفی محمدنجار وزیر کشور گفت: گشت‌های نظارتی به صورت مداوم بر عملکرد تاکسی ها و اتوبوس ها نظارت می کنند و تا جایی که به ما گزارش شده، خوشبختانه تخلفی درباره افزایش نرخ کرایه ها مشاهده نشده است.
وزیر کشور درباره برنامه‌های دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی نیز گفت: سه هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شده است. همچنین 1500 مینی‌بوس نیز وارد شبکه حمل و نقل عمومی خواهدشد. تعدادی اتوبوس هم که تاکنون متوقف بوده اند، وارد خطوط حمل و نقل عمومی می شوند.
محمد نجار توسعه و تقویت مترو را یکی دیگر از برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: دولت برای توسعه و تقویت مترو هم بودجه مناسبی اختصاص داده و در این بخش هم سعی می کنیم مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی افزود: با کمک اتحادیه‌ها و اصناف نظارت کاملی بروی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی با شروع اجرای طرح هدفمندی یارانه ها صورت می گیرد.
مهندس نجار تاکید کرد: رانندگان تاکسی ها و اتوبوس ها فعلا به هیچ عنوان مجاز به افزایش نرخ کرایه ها نیستند و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهدشد.
پایان پیام/

کد خبر 6752

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha