فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمنان ایجاد شد

خبرگزاری شبستان:جانشین فرمانده سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمنان ایجاد شد گفت: بالاترین پیام حماسه ۹ دی حمایت ملت ایران از نظام، انقلاب و ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سرهنگ حسن حبیبی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، امروز (20آذر) در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهارکرد: نهم دی 88 روز قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان در کشور است.

 

وی با بیان اینکه فتنه 88 در بستر جنگ نرم دشمنان به وجود آمد گفت: بر اثر این فتنه 9 ماه فضای کشور در شورش و ناآرامی قرار داشت.

 

حبیبی اذعان کرد: این فتنه محصول تلاش و توطئه های آمریکا بر ای نجات از بن بست و شکستی بود که در عراق و افغانستان بدان مواجه شده بود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رشت تصریح کرد: بالاترین پیام حماسه 9 دی این بود که همیشه و در همه حال مردم بر نظام و انقلاب پایبند بوده و از ولایت فقیه حمایت خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در 9 دی ثابت کرد تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستاده و از انقلاب و نظام دفاع خواهد کرد.

 

حبیبی ادامه داد: حضور حماسی مردم در 9 دی پشتوانه محکم و استوار برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه بین المللی شد.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رشت افزود: ملت ایران با حرکتی خودجوش با تعهد دینی و مکتبی در حمایت از رهبری و ولایت فقیه در 9 دی به میدان آمدند.

 

حبیبی اظهارکرد:حماسه 9 دی و حضور پرشور ملت ایران اثبات کرد که همواره برپایه اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ایستاده اند و برای حفظ نظام و انقلاب جان فدا خواهند کرد.

 

 

کد خبر 675402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha