انحراف به چپ پراید در جاده ایلام - دره شهر حادثه آفرید

خبرگزاری شبستان: انحراف به چپ یک دستگاه سواری پراید در جاده ایلام به سمت دره شهر باعث بروز یک سانحه رانندگی شد.

فرمانده پلیس راه ایلام، صبح امروز (۲۶ آذر) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: شب گذشته در محدوده روستای چشمه کبود در ۵ کیلومتری جاده ایلام به سمت دره شهر یک دستگاه سواری پراید با ۳ سرنشین در حال حرکت بوده است.

 

وی، افزود: این خودرو هنگام انحراف به چپ با یک دستگاه وانت نیسان به صورت رخ به رخ برخورد می کند که باعث بروز تصادف سهمیگن میان این دو خودرو شده است.

 

وی، یادآور شد: شدت این سانحه بسیار زیاد بوده بطوریکه سواری پراید خسارت سنگینی متحمل شده و ۲ نفر از سرنشیان خودرو سواری کشته و یک نفر نیز زخمی می شود ضمن اینکه راننده وانت نیسان نیز زخمی شده و به مراکز درمانی ایلام منتقل شده است.

 

رئیس پلیس راه ایلام، گفت: جاده ایلام به دره شهر از نظر وضعیت توپوگرافی و جغرافیایی دارای پیچ های خطرناکی است که در نقاط مختلف میزان دید راننده را کاهش می دهد در ضمن عرض کم جاده نیز احتمال بروز سانحه رانندگی را افزایش می دهد.

 

سرهنگ همتی زاده، ابراز کرد: متاسفانه با وجود تاکیدات مکرر به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات باز هم شاهد سهل انگاری و به وجود آمدن این حوادث دلخراش هستیم.

 

وی ابراز امیدواری کرد: رانندگان برای حفظ سلامت خود و سرنشینان اهتمام بیشتری به اصول رانندگی صحیح داشته باشند تا شاهد تکرار این صحنه های ناگوار نباشیم.

 

کد خبر 676647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha