کمبود ۶۰۰ هکتار فضای سبز در استان یزد

خبرگزاری شبستان: عضو شورای شهر یزد با اشاره افق ۱۴۰۴ در استان یزد گفت: ما در استان یزد میزان ۶۰۰ هکتار فضای سبز کمبود داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهدی کاشفی زاده، عضو شورای اسلامی شهر یزد و منشی اول این شورا امروز ( 27 آذر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: حوزه خدمات شهری یکی از گسترده ترین حوزه های ما است که دارای چندین بخش است که اگر کوتاهی در یک بخش صورت گیرد ممکن است به طور آشکار شاهد این کم کاری خواهیم بود.

 

وی با اشاره به فعالیت های شورای در زمینه آتش نشانی در استان افزود: با توجه به ساختمان سازی های مرتفع، ما برنامه ریزی هایی داشتیم که بر اساس آن نردبان 56 متری به هزینه حدود 40 میلیارد ریال از گمرک آزاد شد و در این زمینه نیز یک عدد ماشین آتش نشانی نزدیک به 40 میلیارد ریال خریداری شده است.

 

وی افزود: گلنگ دوازدهمین ایستگاه آتش نشانی زده شد و امیدواریم به زودی به بهره برداری رسد.

 

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: کارخانه کمپوست از جمله فعالیت های دیگر ما است که زباله های خانگی ما در این زمینه مصرف رسیده و بسیار مهم و موثر رسیده است.

 

کاشفی زاده در زمینه فضای سبز استان گفت: ما در افق 1404 نزدیک به 600 هکتار فضای سبز کم داریم که اگر قراردادی در زمینه استفاده از پس آب در زمینه فضای سبز داشته باشیم ما شاهد موفقیتی مناسب در این زمینه خواهیم بود.

 

وی گفت: شعار شهردار و شورا در این است که ساختمان های ما در لا به لای درختان پنهان شود و برای آن نیز تلاش داریم و برنامه ریزی نیز کرده ایم که امیدواریم با همکاری مسئولان پیگیری شود.

کد خبر 676988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha