مراسم استقبال و تجلیل از مدال آور مسابقات پاراآسیایی امارات

خبرگزاری شبستان: در مراسمی با حضور مسئولان استانی از پورناظمیان، مدال آور مسابقات پاراآسیایی امارات استقبال و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم استقبال و تجلیل از علیرضا پورناظمیان، مدال آور مسابقات پاراآسیایی امارات شب گذشته (27 آذر) با حضور محمد علی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و حسین دشتی، رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد برگزار شد.

 

حسین دشتی، رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد در این مراسم گفت: برگزاری این برنامه های و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران به نوعی قوت قلبی برای ورزشکاران و به خصوص خانواده های آنها است.

 

وی افزود: علیرضا پورناظمیان به عنوان یکی از دو ورزشکاری نابینا و کم بینا بود که به مسابقات پارا آسیایی امارات اعزام شد و کاپیتالی تیم ملی گلبال را نیز بر عهده داشت و در این مدت نیز بسیار فشرده تمرین داشت.

رئیس هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان همچنین با اشاره به فعالیت های این هیات در استان گفت: با توجه مشکلی که نابینایان و کم بینایان با آن درگیر هستند ما امیدواریم با همکاری مسئولان تعداد بیشتری از ورزشهای این هیات را فعال کنیم و از گوشه گیری و انزوای این افراد در جامعه جلوگیری کنیم.

 

لازم به ذکر است، تیم ملی گلبال ایران توانست در مسابقات پاراآسیایی امارات رتبه سوم مسابقات را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 677100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha