خواستار اعتباربخشی به سازمان های مردم نهاد شد

خبرگزاری شبستان: نماینده سازمان‌های مردم نهاد خراسان جنوبی خواستار اعتباربخشی به سمن ها در حوزه های مختلف شد و گفت: اتحادی که سازمان‌های مردم نهاد دارند دستگاه های اجرایی ندارند اما متاسفانه کسی از این سازمان ها اطلاعات نمی خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید مصطفی حسینی امروز (2 دی) در جلسه سمن های خراسان جنوبی با مدیرکل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی قوه قضائیه اظهار کرد: باید به سازمان های مردم نهاد اعتبار سازمانی داده شود چرا که بازوان توانمند نظام هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد داوطلبان اجتماعی هستند، افزود: باید آسیب شناسی فعالیت سازمان های مردم نهاد را داشته باشیم.

 

نماینده سازمان‌های مردم نهاد خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم حمایت و توجه به سمن ها در حوزه های مختلف، گفت: در خراسان جنوبی سازمان های مردم نهاد بسیار قوی و صاحبه دغدغه وجود دارد که نیازمند توجه جدی هستند.

 

حسینی با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد مطالبه گر در بحث آسیب های اجتماعی هستند، ادامه داد: در حال حاضر شناسنامه اجتماعی استان خراسان جنوبی تدوین شده است و اتحادی که سازمانهای مردم نهاد دارند دستگاه های اجرایی ندارند اما متاسفانه کسی از این سازمان های اطلاعات نمی خواهد.

 

به گفته وی باید نگاه کلی به سازمان های مردم نهاد و بانک اطلاعات این سازمان ها داشته باشیم.

کد خبر 677918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha