مخالفت مجلس با اولویت بررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری

خبرگزاری شبستان: نمایندگان مجلس با اولویت بررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 3 دی در اولویت قرار گرفتن بررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت که نمایندگان با 104 رای موافق و 75 رای مخالف با در اولویت قرار گرفتن بررسی این طرح مخالفت کردند.

 

پروانه سلحشور، نماینده تهران در مجلس به عنوان یکی از طراحان این طرح گفت: با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه گسترش گردشگری از اولویتهای مهم بوده است لذا ضرورت گسترش گردشگری در این زمینه احساس می شود.

 

وی اظهار داشت: گردشگری می تواند درآمد پایداری را برای کشور ایجاد کند و حتی برخی ضرورت گسترش ان را بالاتر از نفت می داند و ما می خواهیم با تشکیل کمیسیون میراث فرهنگی به این موضوع در مجلس به طور دقیق بپردازیم و نظارت بر این حوزه کاری را افزایش دهیم.

 

محسن کوهکن نماینده لنجان در مجلس در مخالفت با اولویت بررسی این طرح گفت: بحث تعیین تکلیف حقوق کارکنان فولاد به جای اینگونه طرحها باید در اولویت قرار گیرد.

 

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس با موافقت با اولویت بررسی این طرح گفت: یکی از بحث های جدی کشور بحث اقتصاد است و همه کشورهای دنیا بحث گردشگری را به عنوان یک موضوع مهم در اقتصاد خود لحاظ می کند.

 

وی اظهار داشت: امروز سهم ما در گردشگری و خروج گردشگری از کشور بیش از ده میلیون است و ورودی ما سه میلیون است که ما باید سعی کنیم در بحث ورود گردشگر به کشور بهتر عمل کنیم.

 

کد خبر 678173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha