سرفصلهای دوره توانمند سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش تصویب شد

خبرگزاری شبستان: رییس مر کز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از تصویب دوره آموزشی پیشنهادی دبیرخانه ستاد همکارها برای توانمند سازی طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه ستاد همکاریها، اسفندیار چهاربند با ارسال نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها  موافقت خود را  در خصوص سرفصلهای طرح توانمند سازی طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش اعلام کرد .

برپایه این گزارش آقای چهاربند یاد آور شده است ،پیشنهاد مذکور  پس ازبحث و بررسی و طراحی در دبیرخانه کارگروه برنامه ریزی سرمایه انسانی ،در راستای نظام آموزشی کارمندان دولت تحت عنوان " توانمند سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش"  تصویب گردید و مراتب باکد 099506153 مطابق فرم "د" پیوستی در سامانه ltms تعریف شده است.

در نامه رییس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی و فناوری اطلاعات آمده است ،در صورت تامین اعتبار از ناحیه دبیرخانه  ستاد و پس از هماهنگی های لازم با  این مرکزدر خصوص شیوه برگزاری دوره مورد نظر، اجرای دوره ویژه طلاب شاغل در آموزش و پرورش در چارچوب سیاست ها ضوابط و ملاحظات اجرایی ، بلا مانع است .

کد خبر 678534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha