پیشنهاد ۵ تبصره جدید در بودجه آموزش و پرورش

خبرگزاری شبستان:علاوه بر ۴ تبصره ای که در لایحه بودجه وجود دارد، ۵ تبصره جدید نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شد.

  به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، علی الهیار ترکمن در کانال شخصی خود در تلگرام درباره ی بودجه گفته است: از روز دوشنبه هفته گذشته، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، فرآیند بررسی لایحه بودجه را آغاز کرده است.

 

 برای استحضار نمایندگان محترم گزارشهایی تهیه و ارائه شد. در جلساتی که داشتیم نقاط ضعف و قوت لایحه بودجه آموزش و پرورش به بحث گذاشته شد.

 

روز گذشته نیز، اولین جلسه با فراکسیون فرهنگیان را داشتیم که وزیر آموزش و پرورش نیز  در جلسه حاضر شدند. در جلسه، ابعاد مختلف لایحه و سناریوهای مختلف آن مطرح شد.

 

علاوه بر ۴ تبصره ای که در لایحه داریم،  ۵ تبصره جدید هم از طرف وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شد. دسترسی به منابع ثانویه مالی، محور اصلی مباحث بود تا بتوانیم منابع جدیدی را وارد آموزش و پرورش کنیم.

 

این منابع ظرفیت هایی دارد که قطعا می تواند در خدمت برقراری کمک های رفاهی برای فرهنگیان عزیز مورد استفاده قرار گیرد. انشاالله در ادامه فرایند بررسی در کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق بودجه، این مورد خاص پیگیری خواهد شد.

کد خبر 678640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha