حماسه « ۹ دی» خروش انقلابی مردم در حمایت از ولایت، انقلاب و ارزش های دینی بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت حماسه « ۹ دی » گفت: حماسه « ۹ دی» خروش انقلابی مردم در حمایت از  ولایت، انقلاب و ارزش های دینی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد امروز ( 8 دی) در خطبه های نماز جمعه استان یزد ضمن گرامیداشت « 9 دی » گفت: حضور حماسی مردم در روز نهم دی ماه 88 گامی در جهت ثبات و استحکام نظام جمهوری اسلامی و میثاق دوباره با ولایت و عاشورا بود.

 

وی افزود: ولایت و ولایت مداری به خوبی راه حق را از باطل به ما نشان می دهد و امروز نیز جامعه اسلامی بر پایه ولایت به خوبی توانسته در جهان بدرخشد.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: مردم در روز نهم دیماه ۸۸ با خروش انقلابی خود، حماسه ای بزرگ را برای همیشه در تاریخ ثبت کردند و بیان کردند که در تمامی دوران ها همچنان پای انقلاب و آرمان های انقلاب و ارزش های دینی خود ایستاده اند.

 

آیت الله ناصری تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب هر روز با فتنه ای جدید برای ضربه به این انقلاب وارد عمل می شوند که مردم ما باید هوشیار در مقابل این توطئه ها بایستند و حق را از باطل جدا کنند.

 

وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در زمینه زلزله در سطح کشور گفت: زلزله کرمانشاه نشان داد که همچنان مردم ما برای هموطنان خود ایثارگری می کنند و با توان خود برای همیاری می ایستند.

 

امام جمعه یزد گفت: یکی از مباحث مهم در جامعه اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید کرده اند و مسئولان ما نیز باید این امر را دنبال کنند و آن را محور فعالیت های خود قرار دهند.

کد خبر 679285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha