شاخص مهم حزب الله ایمان و لایت پذیری است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه از نظر خداوند انسان ها به دو دسته حزب الله و حز شیطان تقسیم شده اند، گفت: ایمان، تدین و تقید به موازین شرعی از مشخصه های حزب الله است.

آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: بر اساس آیات و روایات خداوند متعال انسان ها از نظر سازمانی به دو گروه حزب الله و حزب شیطان تقسیم کرده است وی افزود: ایمان، تدین و تقید به موازین شرعی و ولایی  نخستین مشخصه حزب الله است.

 

وی با بیان اینکه حزب الله براساس تکلیف عمل می کند، اظهار داشت: حزب الله به خداوند متعال ایمان دارد و برخلاف موازین شرعی عمل نمی کند.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه حزب الله از نظر اعتقادی هیچ گونه انحراف در عقیده ندارد، ابراز کرد: حزب الله ریا کار نیست و اخلاص در عمل دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: حزب الله اهل فداکاری، گذشت و ایثار است و قدرت طلب وریاست طلب نیست.

 

وی ولایت پذیری را دیگر مشخصه حزب الله نامید و افزود: ولایت پذیری و تابع ولایت بودن در هر لحظه و شرایطی از مهم ترین ویژگی های حزب الله است.

 

آیت الله میرعمادی، بیان کرد: حزب الله در سخت ترین لحظات به لب های امام و رهبری چشم دارد و پیرو دستور رهبری عمل می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، خاطرنشان کرد: ایمان به خداوند متعال، تدین، تقید و پاسداری از اصول و ارزش های دینی و مساله ولایت پذیری  و تابع ولایت بودن دو ویژگی مهم حزب الله است.

 

وی همچنین با اشاره به برخی ویژگی های حزب شیطان، بیان کرد: فراموش کردن خدا و غفلت از خداوند متعال و رفاه و جاه طلبی از جمله ویژگی های این گروه است.

 

آیت الله میرعمادی، عنوان کرد: حزب شیطان طلب کار است و همیشه به دنبال ق درت طلبی  است و براساس هوای نفس کار می کند و کارش را با دروغ و نیرنگ پیش می برد و تحت ولایت شیطان است.

 

 وی با اشاره به اینکه ریشه فتنه 88 در نفاق و دو رویی بود، افزود: حاصل پیوند منافقین با استکبار عامل فتنه 88 بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه مساله فتنه 88 مساله انتخابات و پیروز انتخابات نبود، خاطرنشان کرد کلید فتنه 88 از آذر ماه سال 87 در آمریکا زده شد.

 

آیت الله میرعمادی، اظهار کرد: پروژه تخلف در انتخابات مربوط به سال 88 نبود بلکهع از سال 87 با دسیسه استکبار جهانی و با بهره گیری از نفاق  و دورویی منافقان آغاز شد.

کد خبر 679461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha