همدلی و اتحاد، رمز موفقیت ملت ایران و ایران اسلامی در برابر حربه های دشمنان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به جمهوری اسلامی گفت: همدلی و اتحاد، رمز موفقیت ملت ایران و ایران اسلامی در برابر حربه های دشمنان است.

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر توسط فتنه گران در سطح کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: این روزها روبهان و شغالان، گرگان و سگان خونخوار در كمین نشسته تا چنگالهای كینه و نیرنگ خود را بار دیگر بر پیكر اتحاد و انسجام كشور و مردم عزیزمان فرو برند و آن را دو پاره كنند و در این كمینگاه از هیچ نیرنگی دریغ نمی كنند.

 

وی افزود: ایران عزیز با مردمانی نجیب و داغ هایی بر دل از بدو تولد انقلاب اسلامی تا ٨ سال دفاع مقدس از كیان و ناموس و دین همواره جسم و جانش را نشانه می روند تا به طرفند و حیله ها، داغی دوبار بر او بنشانند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: اما مردمی كه شعارشان این است كه « ما برای آنكه ایران خانه خوبان شود چه خطر ها كرده ایم خون دل ها خورده ایم» اجازه نخواهند تا اجانب حتی نگاهی به طمع به كشور عزیزمان داشته باشند.

 

حجت الاسلام گرج تصریح کرد: مردم نجیب و فهیم ایران اسلامی با صرف نظر از اختلاف نظر های سیاسی كه طبیعی و معقول یك جامعه ایده آل است در بزنگاه هایى كه دشمنان قصد جان میهن اسلامی مان را داشته باشند هم صدا و همنوا در كنار هم شعار اتحاد می دهند و دشمنی دشمنان را نه دشمنی با حزب خاصی بلكه دشمن ایران می دانند و در مقابلشان دست در ست هم نهاده و عزم راسخشان را جزم و با تكیه و توكل بر ریسمان الهی « وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ ».

 

وی گفت: كشور عزیز ایران اسلامی از گزند و حوادث روزگار كه به مضمون تعبیر رهبری عزیز برای رفتن و رسیدن به قله چنین حوادثی طبیعی است اما مهم این است كه ما با هوشیاری و تدبیر، همدلی و اتحاد مسیر را بپیماییم.

کد خبر 680867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha