مراسم تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با حضور مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد امروز (21 دی) با حضور علی غیاثی، مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

علی غیاثی، مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم با اشاره به فعالیت های دبیرخانه کانون های مساجد گفت: مردمی بودن یکی از مهمترین ظرفیت کانون های مساجد است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید با همکاری بخش های مختلف در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله فرهنگی و هنری و قرآنی در راستای پررنگ کردن نقش مساجد گام برداریم.

 

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام فیروز گرج به صورت رسمی به عنوان مسئول جدید دبیرخانه کانون های مساجد یزد معرفی و از زحمات محسن رستگاری مسئول سابق این دبیرخانه تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 681827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha