راه اندازی کانال اطلاع رسانی « آی گپ » روابط عمومی دبیرخانه کانون های مساجد یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: به منظور اطلاع رسانی و استفاده از برنامه های بومی، کانال اطلاع رسانی « آی گپ » روابط عمومی دبیرخانه کانون های مساجد یزد راه اندازی شد.

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به اهمیت توجه به برنامه های بومی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد گفت: به منظور اطلاع رسانی و استفاده از برنامه های بومی، کانال اطلاع رسانی « آی گپ » روابط عمومی دبیرخانه کانون های مساجد یزد راه اندازی شد.

 

وی افزود: با توجه به گسترش برنامه های غیر بومی ما معتقد هستیم به نحوی عمل کنیم که برنامه های بومی و داخلی را رواج دهیم تا بتوانیم از این برنامه های بومی حمایت کنیم و تمامی افراد جامعه را نیز به استفاده از آنها تشویق کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: برنامه اجتماعی « آی گپ» نیز به عنوان یکی از برنامه های بومی است که قابلیت های مختلفی را با توجه به برنامه های مشابه خارجی دارد و از طریق آن می توان تصاویر، فیلم، فایل، متن های مختلف ارسال کرد.

 

حجت الاسلام فیروز گرج ادامه داد: آدرس این کانال «@masajedyazd  » است که اعضای کانون های مساجد یزد میتوانند در قسمت « بگرد و کشف کن» با وارد کردن این آدرس در کانال دبیرخانه کانون های مساجد یزد عضو شوند.

 

وی گفت: همچنین علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت دبیرخانه کانون های مساجد یزد فایل اندروید و همچنین نسخه دستکتاپ آن را دانلود کنند.

کد خبر 682108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha