برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در روز دوشنبه/ رشد سه برابری شرکت کنندگان در جشنواره

خبرگزاری شبستان: دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان از رشد سه برابری شرکت کنندگان در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و اظهارداشت: در این دوره از جشنواره شاهد حضور یکصد و ۲۰ شرکت کننده بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمد رعیت، دبیر سومین جشواره رسانه ای ابوذر در جمع خبرنگاران استان گفت: در سومین جشنواره ابوذر یک هزار و ۱۰۰ از سوی شرکت کنندگان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد بیش ۹۰۰ اثر به مرحله داوری راه یافت.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۵ موضوع و ۸ قالب روزنامه نگاری و رسانه ای بوده، افزود: ۲۷۰ اثر در قالب گزارش و ۲۰۰ اثر در بخش خبر از سوی شرکت کنندگان ارسال شده است.

 

رعیت از رشد سه برابری شرکت کنندگان در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و اظهارداشت: در این دوره از جشنواره شاهد حضور یکصد و ۲۰ شرکت کننده بوده ایم.

 

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان گفت: در بخش های گزارش، یادداشت و تیتر به لحاظ کیفی آثار از رشد خوبی برخوردار بوده است اما در بخش مصاحبه و خبر آثار تولیدکنندگان به لحاظ حرفه‌ای با ضعف مواجه بوده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در دوره های گذشته قبل از برگزاری اختتامیه جشنواره هماهنگی با منتخبین صورت می گرفت، در این دوره در روز خود جشنواره معرفی خواهند شد.

 

رعیت اظهارداشت: به‌ تمامی شرکت‌کنندگان در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لوح تقدیر همراه با هدیه ویژه اهدا خواهد شد که اهدا آن به شرط حضور افراد در مراسم است.

 

وی با بیان اینکه در روز اختتامیه نسبت به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم در روز دوشنبه(۲۵ دی) ساعت ۹ صبح در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

 

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه در این مراسم سخنران ویژه نداریم، گفت: خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای رسانه به‌عنوان مهمانان ویژه در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

کد خبر 682224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha