انجام طرح « پرسشگری استاندارد» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با اشاره انجام طرح پرسشنامه در سطح کشور گفت: طرح « پرسشگری استاندارد» در استان یزد انجام شد.

محمد حسین ماجدی اردکانی، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با اشاره به بررسی استاندارد در بخش های مختلف استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: در راستای بررسی عملکرد استاندارد ما نیز در استان یزد اقدام به نظر سنجی از مخاطبان در استان یزد داشته ایم.

 

وی افزود: این نظر سنجی در سطح کشور انجام شده است که در استان یزد نیز با ارائه سوالاتی به مخاطبین در زمینه فعالیت های استاندارد نظرسنجی صورت گرفت.

 

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد خاطرنشان کرد: طرح نظر سنجی و پرسشگری در سطح کشور از سال 95 انجام شده است که متناسب با جمعیت هر استان میزان مخاطبین آن نیز متفاوت است که در استان یزد این تعداد 54 پرسشنامه بود که این مرجله نیز انجام شد.

 

ماجدی اردکانی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار های اعلامی حاصله از نتایج کشوری، فعالیت های انجام شده گذشته در راستای طرح پرسش گری کاملا اثر بخش بوده که در واقع این مقوله برمی گردد به این که ابزار جمع آوری داده های طرح از  محتوا و سئوالات یک پرسش نامه جامع برخوردار بوده و  از نظر پایایی  و روایی مورد بررسی و تاییدیه لازم را اخذ کرده است.

 

کد خبر 682801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha