هدف و چشم انداز کانون های تخصصی، امری ضروری در جهت ارتقای کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت تدوین چشم انداز کانون های مساجد گفت: هدف و چشم انداز کانون های تخصصی، امری ضروری در جهت ارتقای کانون های مساجد استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد امروز (26 دی) در نشست با کانون های تخصصی گفت: کانون های تخصصی به عنوان ظرفیت هایی است که ما میتوانیم از آنها در راستای ارتقای کانون های مساجد استفاده کنیم.

 

وی افزود: ما باید هدف و چشم اندازی برای کانون های تخصصی خود طراحی کنیم تا در پایان چشم انداز بتوانیم جوانان مسجدی را به جامعه معرفی کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما باید با برنامه ریزی از موازی کاری ها جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام گرج با اشاره به اهمیت توجه به هنر در فعالیت های خود در مساجد گفت: هنر یکی از ظرفیت هایی است که میتوانیم با به کار گیری آن در مساجد به نوعی اثرگذاری فعالیت های خود را چند برابر کنیم.

 

وی افزود: اگر مخاطب شناسی مناسب داشته باشیم به مراتب موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما قهرمان های واقعی همچون امام های معصوم و امام خمینی (ره) و رهبری معظم داریم که هنوز به خوبی آنها را به جوانان خود معرفی نکرده ایم در صورتی که می توان با شناخت صحیح اندیشه  و تاسی از آنها جوانان را با باور قلبی به مساجد و اسلام و انقلاب نزدیک کنیم.

 

وی گفت: ما باید کانون های تخصصی خود را تقویت کنیم تا به نوعی هر کدام وظایف خود را بدانند و از طریق آنها برای کانون های عادی برنامه ریزی داشته باشیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: ما باید در مساجد علاوه بر استفاده از سخنرانی جلسات گفت و گو را پیاده کنیم تا از این طریق بتوانیم بنیان های فکری خود را تقویت کنیم و به نوعی در مقابل شبهات پاسخگو باشیم.

 

حجت الاسلام گرج ادامه داد: اولین گام ما دانایی است و پس از آن نیز باید دیندار و دردمند باشیم تا بتوانیم تعهد و تخصص را به کار ببریم  و در جهت حل مشکلات جامعه و جوانان گام برداریم.

کد خبر 682913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha