مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با امام جمعه موقت یزد دیدار و گفت و گو کرد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در دیدار با امام جمعه موقت یزد گفت: بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد امروز (30 دی) با حجت الاسلام محمد حسن معزالدینی، امام جمعه موقت یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست گفت: ما در استان یزد بیش از 810 کانون فرهنگی هنری داریم که 347 کانون در شهرستان یزد و مابقی در شهرستان های استان قرار دارند.

 

وی افزود: هدف از فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد به نوعی محتوا بخشی به فعالیت های کانون های مساجد و همچنین احیای کارکردهای مساجد در جامعه است تا از این طریق بتوانیم بیشترین جذب را در بین جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: توجه به امر هنر در مساجد به عنوان یکی از اولویت های ما است تا از این طریق بتوانیم در راستای تعالی ارزش های اسلامی گام برداریم و به صورت هنرمندانه جذب در مساجد را دنبال کنیم.

 

کد خبر 683620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha