مخاطب شناسی، امری اساسی در زمینه جذب جوانان به مساجد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت توجه به مخاطبان در جامعه گفت: مخاطب شناسی، امری اساسی در زمینه جذب جوانان به مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فیروز گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد امروز (30 دی) در نشست با رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: بساری از مباحث دینی ما بایستی در قالب هنر صورت گیرد تا بتوانیم به خوبی در جامعه جا بیاندازیم.

 

وی افزود: تلاش ما این است که هنر را به مساجد ببریم و با حرکتی لطیفانه و حضور هنرمندان در مساجد به نوعی ارتباط هنر با مسجد را تقویت کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما باید به نسل جوانمان میدان دهیم  و به نوعی با مخاطبان خود به همزبانی برسیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

 

حجت الاسلام گرج خاطرنشان کرد: بهترین ترجمه برای متون مقدس و تاریخی، هنر است زیرا از این طریق میتوان هنر جذب به مساجد را بدست آورد .

 

وی گفت: حرکت به سمت جذب جوانان به مساجد یکی از اولویت هایی است که باید در کار دستگاه های فرهنگی قرار گیرد و باید توجه کنیم که از این طریق میتوانیم اعتماد مردم را نیز افزایش دهیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما اگر می خواهیم موفق شویم میتوانیم از طریق امامان جماعت گام های اساسی برداریم.

 

حجت الاسلام گرج بیان کرد: امامان جماعت ما باید مهندسین دینی باشند تا بتوانند پاسخگوی نسل جوان باشند و به نوعی جذب حداکثری را دنبال کنند.

 

وی گفت: ما اگر بتوانیم مخاطب شناسی کرده و باورهای قلبی و دینی فرزندانمان را تقویت کنیم با شور و اشتیاق شاهد حضور آنها در مساجد خواهیم بود.

کد خبر 683664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha