نشست مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد امروز (۴بهمن) در شورای شهر یزد برگزار شد.

 

حجت الاسلام گرج مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست گفت: ما به لحاظ کمی فعالیت های زیادی را داشته ایم اما به نحوی در بخش کیفیت و جنبه کیفی در زمینه های دینی و فرهنگی کم کار کرده ایم.

وی افزود: ما معتقدیم که بایستی به هنر احترام قائل شویم زیرا از این طریق به خوبی میتوانیم به فهم آموزه های دینی برسیم و با مخاطب شناسی و آسیب شناسی در جهت جذب جوانان گام برداریم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: متاسفانه ما در کانون های فرهنگی و هنری به نوعی به صورت تخصصی عرضه نداشته ایم که معتقدیم بایستی با فعالیت های محتوایی و تخصصی در این جهت، اثر گذار باشیم.

حجت الاسلام گرج خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد، متاسفانه در زمینه استفاده از هنر در گزاره های دینی کم کار کرده ایم اما در این راستا باید با برنامه ریزی و استفاده از حوزه های مختلف هنر و با توجه به ساحت مقدس مسجد به نوعی جذابیت را افزایش دهیم.

کد خبر 684683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha