مشارکت و حضور مردم و همچنین کسب اعتماد، مهمترین هدف ما در شورای اسلامی شهر یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای شهر یزد با اشاره به برنامه های شورای شهر یزد گفت: مشارکت و حضور مردم و همچنین کسب اعتماد، مهمترین هدف ما در شورای اسلامی شهر یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد امروز (19 بهمن) در نشست هم اندیشی شورای اسلامی شهر یزد با خبرگزاری ها با حضور رئیس شورا و سخنگوی این شورا گفت: تاکید ما مشارکت و حضور بخش خصوصی است که سعی داریم تا امیدوارانه فضای فعلی را به مردم نشان دهیم و شاهد مشارکت و درخواست مردم داشته باشیم.


وی افزود: سعی کرده ایم فضای بی اعتمادی مردم و شورا را کم کنیم و به جای این که پل بسازیم سعی کرده ایم تکلیف پروژه بخش خصوصی را مشخص کرده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: قطعا از این طریق اشتغال و فضای فرهنگی و تفریحی بوجود می آید.

سفید تصریح کرد: با توجه به این که شهر ما شهری تاریخی و جهانی شده است بایستی توجه کنیم که این محور خیلی وسیع است و باید همه چیز را در نظر بگیریم.

 

وی گفت: یزد شهری کم آب است که در این راستا برای انتقال آب به استان سعی کرده ایم که همکاری افراد و شرکت ها را بگیریم و شرکتی از دانمارک نیز متقبل شده است که حداقل 60 درصد در این زمینه مشارکت پیدا کند.

رئیس شورای شهر یزد بیان کرد: ساماندهی خیابان های مسجد جامع و قیام و همچنین انسانی کردن فضا هدف ما است که سعی کرده ایم تا شهرمان به نوعی مردمی شود.

سفید گفت: ما به جای ایجاد تملک بر زمین ها با توجه به کمبود آب سعی کرده ایم تا منابع موجود را نگه داری کنیم و از رسانه ها توقع داریم که اگر سیاست های ما درست است در این زمینه ها به ما کمک کنند.

 

کد خبر 688520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha