برگزاری راهپیمایی « ۲۲ بهمن» در بیش از ۸۰ نقطه از استان یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی « ۲۲ بهمن» در بیش از ۸۰ نقطه از استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته (1 بهمن) در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان یزد گفت: ستاد دهه فجر جایگاه خاصی در اذهان ما دارد به نوعی که دهه فجر، تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب و نمایش شکوه و عظمت واقعی انقلاب است.

 

وی افزود:  در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این چهار دهه به عنوان ارزشی برای انقلاب است زیرا به نوعی پختگی برای انقلاب است و آیینه تبلور رشد و بلوغ و نماد تکامل انقلاب است.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد:در اسفندماه امسال ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب آغاز به کار می کند که معتقدیم بایستی متفاوت برگزار شود.

 

زارع تصریح کرد: ما باید هر کدام در جایگاه خود با برنامه ریزی عمل کنیم و به نوعی با تاسی از مطالبات مقام معظم رهبری در این راستا گام برداریم.

 

وی ادامه داد:ما منکر مشکلات و مسائل اقتصادی نیستیم اما هرگز اصل را فدای بسیاری از چیزها نمی کنیم و معتقدیم که همه پای انقلاب ایستاده اند و با احساس خطر در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند که نمونه آن را در اغتشاشات اخیر مشاهده می کنیم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:مراسم امسال با توجه به شهادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها) متفاوت است و بایستی به نحوی عمل کنیم که اقامه عزای فاطمی را داشته باشیم و پس از آن نیز از 18 تا 22 بهمن برنامه ها را به صورت شاد برگزار خواهیم کرد.

 

زارع بیان کرد: استقبال تاریخی و نمادی از ورود امام(ره)، یادواره 22 شهید انقلاب اسلامی، کنگره شهید ذوالفقاری شهید شاخص دانش آموزی، برنامه « میهمانی لاله ها»، بانگ « الله اکبر» از جمله برنامه های ما است.

 

وی گفت: ما مردمی ترین حرکت ها را در کشورمان برای پیروزی انقلاب داریم و با حضور خودخواسته در بیش از 80 نقطه از استان یزد راهپیمایی داریم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ما در این دهه باید پاسخگوی شبهات در جامعه باشیم و به نحوی باید عمل کنیم که امیدواری و امید به آینده در جامعه گسترش پیدا کند.

کد خبر 684041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha