مساجد، جایگاهی برای رشد و کمال جامعه و به خصوص جوانان

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد گفت: مساجد، جایگاهی برای رشد و کمال جامعه و به خصوص جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ونوس عامری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد امروز (4 بهمن) در نشست این کمیسیون با حجت الاسلام گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: امروزه ما معتقد هستیم که بایستی روز به روز شاهد احیای کارکردهای مساجد باشیم تا به نحوی حضور پرشورتر مردم در مساجد داشته باشیم.

 

وی افزود: مساجد یکی از جاهایی است که خیلی به آنها فکر می شود و باید در ادامه برنامه های متعددی برای آن داشته باشیم زیرا برخی از مشکلات باعث کم رنگ شدن حضور مردم در مساجد شده است.

 

عامری بیان کرد: امروزه فرهنگ تنها به شعار و بنر ختم شده است در حالی که بایستی فارغ از هر نوع تفکر سیاسی، فرهنگ و هنر را ترویج دهیم و این راه ارتقای جامعه به سمت کمال است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان جایگاهی برای رشد و کمال انسان های جامعه است که بایستی با احیای کارکردهای آن به نوعی جذب جوانان در مساجد را دنبال کنیم و شور را در این محل امن الهی را دنبال کنیم.

 

کد خبر 684711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha