فضای سازی، امری ضروری در جهت مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: فضای سازی، امری ضروری در جهت مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد شب گذشته(۴ بهمن) در نشست ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری یزد گفت: امسال تعداد 29 کمیته و یک کارگروه به منظور برنامه ریزی بزرگداشت انقلاب اسلامی در استان پیشبینی شد و در طول ماه گذشته نیز در کمیته های مختلف با محور قرار دادن توجه به حضور مردم، برنامه های متعددی داشته اند.

 

وی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب مقطعی مهم برای نشان دادن استحکام و بلوغ انقلاب اسلامی است که تشکیل شورای برنامه ریزی ویژه چهلمین سالگرد، تدوین انتظارات از دستگاه های مختلف و کانون های مردم نهاد، تشکیل ستاد چهلمین سالگرد، راه اندازی کتابخانه تخصصی مردمی در مرکز استان، انتشار ویژه نامه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه هایی است که باید به خوبی به این منظور از فجر 96 تا فجر 97 برنامه ریزی شود.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مسائلی که در استان یزد وجود دارد ما فضاسازی مناسبی را در این جهت در دهه فجر نداریم و می توان در این زمینه چندین روز قبل از دهه فجر آغاز کرد و فضاسازی مناسبی داشته باشیم.

 

زارع بیان کرد: با توجه به این که 11 بهمن ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) است ما باید با توجه به این موضوع، برنامه ها را به نحوی برگزار کنیم که ایام فاطمیه (س) را همزمان با دهه فجر به عنوان بصیرت فاطمی را گرامی بداریم.

 

وی گفت: با توجه به بحث اهمیت کتاب و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مبانی نظری انقلاب ما میتوانیم با برنامه ریزی در این زمینه هر کمیته ای بر حسب مخاطبین خود، نشست کتاب خوان داشته باشد.

کد خبر 684938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha