اکران ۱۹ فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران ۱۹ فیلم در سی و ششمین فیلم فجر در استان خبر داد و گفت: بخش کودکان و نوجوانان برای اولین بار در گلستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، شامگاه امروز (13 بهمن) در نشست خبری به مناسبت سی و ششمین فیلم فجر در استان در جمع خبرنگاران استان گفت: نشاط آفرینی و امید بخشی در هر جامعه ای و در هر ملتی به عنوان یک راهبرد سلامت روانی جامعه قلمداد می شود.

 

وی افزود: هر اقدامی در این رابطه باعث ارتقای سطح روانی و بالارفتن تراز فعالیت های آن جامعه و ملت می شود.

 

حجت الاسلام فضیلت با اشاره به اینکه امسال استان گلستان شاهد برگزاری چهارمین دوره فیلم فجر است، اظهار داشت: اولین دوره در سال 89 و سه دوره دیگر از جشنواره زمان دولت و تدبیر در گلستان اتفاق افتاده است.

 

وی تصریح کرد: این دوره از جشنواره فیلم فجر در گلستان ساعت 17 روز جمعه (13 بهمن) در پردیس سینمای کاپری گرگان فعالیت خود را آغاز کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با همت پردیس سینمای کاپری به عنوان بخش خصوصی 19 فیلم در این دوره از جشنواره اکران خواهد شد که از این تعداد 12 فیلم از گروه یک، سودای سیمرغ است که گروه یک را می توان به عنوان فجر اولی ها یاد کرد.

 

وی افزود: دو فیلم از گروه دو سودای سیمرغ اکران می شود که این گروه متعلق به کارگردانان مطرح سینمای کشور است و بخش سوم مربوط به کودکان و نوجوانان است.

 

حجت الاسلام فضیلت با بیان اینکه بخش کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در گلستان اجرا می شود، اظهارداشت: با تمهیداتی که انجام شده دانش آموزان می توانند به صورت رایگان صبح ها از فیلم ها دیدن کنند.

 

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال 70 برنامه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اجرا خواهد شد که بخشی از این برنامه ها قبل از این ایام و برخی ها در ایام دهه فجر و مابقی بعد از ایام دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 686857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha