استفاده از ظرفیت خیرین امری اساسی برای حمایت از اقشار محروم جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بهزیستی یزد با اشاره به اهمیت توجه به معلولان در جامعه گفت: استفاده از ظرفیت خیرین امری اساسی برای حمایت از اقشار محروم و معلول جامعه است.

جلیل عفتی، مدیرکل بهزیستی یزد با اشاره به برنامه های حمایتی از اقشار محروم در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما در جامعه بایستی به بخش های مختلف جامعه از جمله معلولان رسیدگی کنیم تا بتوانیم در زمینه توانبخشی آنها فعالیت کنیم.

 

وی افزود: ما در بخش های مختلف شاهد موفقیت هایم ختلفی از سوی معلولان بوده ایم که موفقیت های آنها در زمینه معلولان و جانبازان به نوعی گواه بر این امر است.

 

مدیر کل بهزیستی یزد بیان کرد: ما باید از ظرفیت خیرین استفاده کنیم که موسسات و خیریه ها امری مهم و موثر هستند و باید در بخش های مختلف فعالیت کنند تا موفق شویم.

 

عفتی بیان کرد: افتخاری برای بهزیستی است که این بستر را فراهم کرده که خدمات گسترده ای را ارائه کند و از حضور خیران و موسسات خیریه در این زمینه بهره ببرد و در این راستا نیز آسیب ‌های اجتماعی نیازمند هم‌ گرایی انجمن‌ ها و مشارکت جامعه هدف در تمامی بخش‌های تاثیر گذار جامعه است.

 

مدیرکل بهزیستی یزد بیان کرد: حاشیه نشینی، طلاق، مفاسد اخلاقی، اعتیاد و کودکان کار و خیابانی از جمله پنج آسیب عمده است که باید با مشارکت مردم برای این موارد اقدام کرد.

 

کد خبر 690551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha