ثبت نام ۱۶۷ نفر از بستان آباد در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بستان آباد از ثبت نام ۱۶۷ نفر شرکت کننده از این شهرستان در آزمون کتبی سراری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، داود مهدوان، از ثبت نام 167 نفر شرکت کننده از این شهرستان در آزمون کتبی سراری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: ما باید قرآن را سرلوحه ی همه ی کار های خود قرار دهیم و از انس با قرآن کریم غفلت نکنیم. نتیجه و ثمره اصلی آموزش و یادگیری قرآن، خواندن روزانه ی آن و انس دائمی با قرآن کریم است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اظهار کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه دهم اسفندماه امسال در شهرستان بستان آباد نیز برگزار می شود.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بستان آباد از ثبت نام 167 نفر شرکت کننده از این شهرستان در این آزمون کتبی خبر داد و گفت: این آزمون در مدرسه ابتدایی دخترانه سمیه واقع در خیابان هلال احمر برگزار می شود که پس از اعلام نتایج، از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری پرشور سوگواره یاس نبوی در این شهرستان خبر داد و گفت: این سوگواره که به مناسبت ایام فاطمیه در سراسر کشور اجرا می شد، در این شهرستان نیز با حضور پرشور مردم بستان آباد با سخنرانی حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

مهدوان از آمادگی امامزاده عبدالله روستای الانق در صورت مساعد بودن آب و هوا و باز بودن مسیر خبر داد و گفت: زائران می توانند در ایام نوروز همچون سایر ایام در صورت مساعد شرایط جوی در این امامزاده حضور یابند.

کد خبر 692420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha