پیشگیری از تخلفات واحدهای صنفی در دستور کار اتاق اصناف مشهد

خبرگزاری شبستان:رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه نظارت اتاق اصناف در نوروز سال آینده،۵ گام اساسی دارد گفت:مرکز اتاق اصناف در اجرای طرح های نوروزی بر روی پیشگیری از تخلفات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، محمود بنا نژاد رئیس اتاق اصناف مشهد امروز( ۱۰ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که بازرسی و نظارت اتاق اصناف در ۵ گام به انجام خواهد رسید گفت: تمرکز اتاق اصناف در اجرای طرح های نوروزی بر روی پیشگیری از تخلفات است و طرح نظارتی ثامن از ۱۰اسفند ماه تا ۱۵ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

 

وی  با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۱ اسفند تا ۱۸ اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد افزود: این نمایشگاه هزار غرفه در زمینه رفع نیاز های حوزه پوشاک، کیف ، کفش و آجیل و خشکبار دارد.

 

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به این که تولید کنندگان صنفی و صنعتی در نمایشگاه بهاره حضور دارند گفت: قیمت کالا ها در این نمایشگاه ده درصد ارزان تر است و فروشنده موظف است کالا را با همان قیمتی که مورد تایید است بفروشد هم چنین در این نمایشگاه واحد بازرسی نظارت و قاضی کشیک تعزیرات هم حضور دارند.

 

بنا نژاد به رونمایی از اپلیکیشن بالون اصناف اشاره کرد و افزود: بالون اصناف به منظور جا نمایی واحد صنفی، دریافت شکایات و نظرات مردم طراحی شده است به طوری که از این طریق می توان افراد برجسته و ویژه را به مردم معرفی کرد.

 

وی با اشاره به این که طرح مجاورین از ۱۵ اسفند تا ۲۹ اسفند در حوزه های کالای اساسی، فنی و خدماتی اجرا می شود ادامه داد: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین نیز طرح زائری در حوزه های سلامت،کالاهای اساسی، زیارت ، فنی و خدماتی  اجرا می شود.


رئیس اتاق اصناف مشهد به برگزاری نمایشگاه سوغات اشاره کرد و گفت : در این نمایشگاه سوغات ویژه شهر مشهد و کالا های ایرانی به فروش می رسد به طوری که اتحادیه اصناف به طور مستقیم بر فروش کالا نظارت و به  شکایات احتمالی رسیدگی می کند.

کد خبر 692924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha