مراسم اعتکاف در ۳۰ مسجد شهری و روستایی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۳۰ مسجد شهری و روستایی زنجان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رجب برنامه های متعددی در سطح شهرها و روستاهای زنجان پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف یکی از این برنامه هاست، ادامه داد: به همین منظور 30 مسجد شهری و روستایی برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف آماده سازی شده است.

 

این مقام مسوول با بیان اینکه در راستای برگزاری مراسم اعتکاف از ظرفیت 200 نیروی متخصص بهره مند خواهیم شد، ادامه داد: این افراد شامل مبلغ و روحانیون در سطح مساجد است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: سرفصل موضوعات مطروحه در مراسم معنوی اعتکاف شامل سبک زندگی اسلامی، حلقه‌های معرفت با موضوعات فکری و اخلاقی، حجاب و عفاف، مهدویت و بصیرت، امام شناسی و تبیین شعار سال خواهد بود.

 

حجت الاسلام خسروی ادامه داد: همزمان با ایام اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف در مدارس و دانشگاه ها برگزار می شود و چند مسجد شهر هم به اعتکاف دانش آموزان اختصاص یافته است.

 

به گفته وی، علاقمندان برای ثبت نام در این مراسم معنوی به صورت حضور و مجازی می توانند اقدام کنند.

 

حجت الاسلام خسروی یادآور شد: هزینه ثبت‌نام برای افراد ۴۵ هزار تومان است و افراد می توانند برای ثبت‌نام حضور از 15 تا 25 اسفند به امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان مراجعه کنند.

 

کد خبر 695017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha