9 دی، خنثی کننده عملیات 20 ساله فتنه گران داخلی و خارجی بود

خطیب جمعه بجنورد، 9 دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت خواند و گفت: در این روز تمام عملیات 20 ساله فتنه گران در داخل و خارج ایران، با هوشیاری مردم و تبعیت از رهبری خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی عبداللهی، خطیب جمعه بجنورد در آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح هدفمندی یارانه ها، اجرای این طرح را فرصتی تاریخی برای ملت ایران دانست و افزود: ما می توانیم با وحدت و اتحاد ظرفیت عظیم ملت را طبق قانون به دنیا نشان دهیم.

 

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ صرفه جویی در این کشور ضروری است، اجرای این طرح را گامی در جهت توسعه فرهنگ قناعت و پیشرفت و توسعه کشور بیان کرد.

 

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه 230 سایت خارجی علیه این طرح تبلیغ می کنند، دلیل آن را اینگونه بیان کرد: آنان می دانند که اجرای این طرح، ایران را به ابرقدرت جهان تبدیل می کند لذا همواره درصدد تخریب افکار عمومی در راستای مبارزه با این طرح هستند.

 

وی با اشاره به درآمد 120 هزارمیلیارد تومانی کشور از محل فروش نفت، گفت: از این میزان، مبلغ 30 هزار میلیارد تومان برای اجرای پرو‍ژه های عمرانی در اختیار دولت قرار می گیرد که با اجرای هدفمندسازی یارانه ها این میزان دو برابر شده که شاهد گسترش بیشتر پروژه های اجرایی خواهیم بود.

 

قائم مقام دادگستری خراسان شمالی همچنین با برشمردن مناسبت های هفته به میلاد حضرت عیسی مسیح (4 دی) اشاره و به رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا به عنوان پیروان آن حضرت، توصیه کرد: کسانی که خود را منادی حقوق بشر معرفی می کنند بهتر است نگاهی به پرونده مدیریتی خود داشته باشند.


وی تصریح کرد: امروز به عینه شاهدیم که هرجا جنگ و نزاع و درگیری و ترور مشاهده می شود دست آمریکا کاملا مشهود است با این همه خود را منادی صلح و حامی حقوق بشر معرفی می کند.


حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی افزود: دولت های انگلیس، فرانسه و امریکا به عنوان مدافع ناقص ترین دولت بشر یعنی اسرائیل همواره در پی آشوب بوده و با این همه باز خود را ناجی می دانند و ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.


وی به 7 دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام(ره) اشاره کرد و افزود: اسلام با کسب علم و ترویج علم به دنیا معرفی شد لذا ایران اسلامی نیز باید در همه عرصه ها در مقام علمی برتر باشد.

 

امام جمعه موقت بجنورد همچنین به 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و با عظیم خواندن این روز گفت: در این روز تمام عملیات 20 ساله فتنه گران در داخل و خارج ایران، با هوشیاری مردم و تبعیت از رهبری خنثی شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اهانت سال گذشته فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین(ع)، افزود: سران فتنه بدانند ملت ایران در مقابل هر بیانیه و اعمال زشت آنان تا پایان جان ایستادگی می کند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 7009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha