جمع آوری بیش از ۹۰۰ دقیقه مصاحبه در زمینه شخصیت « شیخ غلامرضا یزدی»

خبرگزاری شبستان: مدیر مرکز اسناد و کتابخانه های ملی استان یزد با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت « حاج شیخ غلامرضا یزدی» گفت: بیش از ۹۰۰ دقیقه مصاحبه در زمینه شخصیت « شیخ غلامرضا یزدی» جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، داود پاک طینت، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد روز گذشته  (17 اردیبهشت) در نشست خبری کنگره بزرگداشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی ( فقیه خراسانی) گفت: مجموعا 955 دقیقه مصاحبه ویژه شخصیت حاج شیخ انجام شد و در نهایت کتابی تدوین شده است و در نمایشگاهی در جنب این برنامه نمایگشاهی از صفحات آغاز و انجام کتابخانه شخصی حاجی شیخ به نمایش گذاشته می شود.

 

وی افزود: اجرای زنده هنرمندان و تنقاشی تصویر هنرمندان و استخراج لوگو و کار گرافیکی از شیخ  و نمایشگاه تصاویر قدیمی از وی به عنوان برنامه های جنبی ما است.

 

مدیر اسناد و کتابخانه های ملی استان یزد تصریح کرد: در این زمینه دستگاه های مختلفی همکاری داشته اند و سعی کرده ایم تا مردمی بودن حاج شیخ را در جامعه بازگو کنیم.

 

پاک طینت ادامه داد: این برنامه در روز پنجشنبه 20 اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار می شود و شرکت برای عموم نیز آزاد است.

 

 

کد خبر 703966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha