دیدار مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با مدیر عامل سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با مدیر عامل سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد امروز (26 اردیبهشت)  با عباس ملازینلی، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این نشست با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد گفت: ما در استان یزد بیش از 810 کانون فرهنگی هنری در مساجد داریم که فعالیت های فرهنگی و هنری را در مساجد برگزار می کنند.

وی افزود: حوزه کاری فعالیت های کانون های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه های کودکان، نوجوانان و بانوان (خانواده)است.

وی افزود: ما امروز به دنبال فضایی هستیم که با بازنگری قالب های ارائه مفاهیم دینی در جذب مخاطب و تولید مخاطب امروزی گام برداریم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: در دنیای امروزبا توجه به تبلیغات نوین و جذاب و همچنین ابزارهای نرم افزاری جدید لازم است با استفاده از نیروهای نخبه و ابزارهای جدید در جهت موفقیت تبلیغ دینی گام برداریم.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: در این راستا ما میتوانیم بر اساس ماموریت خود با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد در مساجد استان فعالیت کرده و جذب حداکثری را داشته باشیم.

عباس ملازینلی، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد نیز در ای نشست بیان کرد: گستره فعالیت های سازمان ما بسیار گسترده  است و ممکن است برخی از مشکلات مانند بودجه نیز وجود داشته باشد اما با هم افزایی با دستگاه های مختلف میتوان به خوبی رسالت خود را انجام دهیم.

وی افزود: یکی از دستگاه هایی که ما میتوانیم به خوبی در این زمینه گام برداریم، کانون های فرهنگی هنری است که با توجه به ظرفیت مردمی آن در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری گام برداریم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد بیان کرد: برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزش شهروندی از جمله اقداماتی است که برنامه های ما پیرامون آنها است و به نوعی سعی داریم در جامعه برنامه های موثری داشته باشیم.

ملازینلی بیان کرد: ما در این سازمان برنامه های جشن شادمانه را برنامه ریزی کرده ایم که میتوانیم از ظرفیت کانون های مساجد نیز به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه آموزش شهروندی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد تجمیع شده است و در این زمینه نیز ما احتیاج به شبکه های اجتماعی ویژه ای داریم که شوراهای اجتماعی محلات و کانون های مساجد به خوبی میتوانند ما را حمایت کنند و به عنوان ظرفیت های اصلی برای ما هستند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد گفت: ما اعتقاد داریم که فعالیت های فرهنگی بایستی با کیفیت، با محتوا و با برنامه ریزی باشد که در این صورت می تواند اثربخشی را در جامعه داشته باشیم.

در پایان این نشست نیز قرار شد تفاهم نامه ای بین دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی استان یزد تدوین و امضا شود.

کد خبر 705923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha