تبعیت از آموزه های دینی و اسلام، تنها راه بیمه شدن در مقابل استکبار

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به آموزشضه های دینی در مقابله با استکبار گفت: تبعیت از آموزه های دینی و اسلام، تنها راه بیمه شدن در مقابل استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (18 خرداد) در خطبه های نماز جمعه استان یزد و پس از راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس به عنوان روز استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم است.

 

وی افزود: اسلام به خوبی راه را برای مبارزه با استکبار به ما نشان داده است که نمونه آن نیز این روز قدس است که ما باید با تبعیت از دستورات اسلام خود را در مقابل استکبار بیمه کنیم.

 

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به هر وسیله ای متوسل می شوند تا به اسلام ضربه بزنند که تبعیت از ولایت فقیه به عنوان راهکاری برای مقابله با توطئه های آنها است.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: مردم کشور ما بار دیگر با حضور پرشور خود نشان نادند که ااز مظلومان جهان حمایت می کنند و در مقابل استکبار می ایستند.

 

وی افزود: ما هر زمانی که به قدرت تفکر و تعقل تکیه کردیم به خوبی موفق شدیم و امروز نیز بایستی با تفکرو  تعقل در مقابل دشمنان بیایستیم.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند اروپایی ها  قابل اعتماد نیستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز بارها آن را مشاهده کرده ایم و ما معتقدیم که نباید به هیچ کدام از اروپایی دل ببندیم زیر در هر صورت می خواهند به ما ضربه بزنند.

 

کد خبر 709812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha