وحدت راهکاری اساسی برای مقابله با دشمنان

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به جمهوری اسلامی گفت: وحدت راهکاری اساسی برای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد امروز (21 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه استان یزد گفت: اکنون که چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته ما شاهد توطئه ها و فتنه های مختلف از سوی استکبار بوده ایم که به فضل الهی به نقشه های شوم خود نرسیده اند.

 

وی افزود: آیات قرآن کریم  و پیامبر اکرم(ص) بارها بر تحقق وعده الهی مبنی بر شکست حق بر باطل بیان شده است که در این انقلاب نیز ما شاهد این وعده بوده ایم و فتنه های دشمنان نقش بر آب شده است.

 

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: دشمنان ما با هر بهانه ای سعی دارند که اسلام و انقلاب اسلامی را ضعیف کنند و هیچ موقعی  از نقشه های خود دست بر نمی دارند تا دین ما را از ما بگیرند.

 

آیت الله ناصری ادامه داد: در مقابل استبکار جهانی و آمریکا و اسرائیل باید وحدت داشته باشیم و وحدت عامل مهمی در شکست دشمنان است و هر شخصی نیز امروز در انقلاب اسلامی باید از منافع شخصی خود گذر کند و منافع ملی و اسلامی را بر آن تشخیص دهد.

 

وی گفت: بهره‌ گیری از نیروهای انقلابی و کارآمد و متعهد در عرصه‌ های مختلف مدیریتی و اجرایی امری اساسی است که میتواند به خوبی کشور را از بحران ها عبور دهد و مسئولان نیز باید آن را در دستور کار خود قرار دهند.

 

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به گرانی های اخیر بیان کرد: برخورد جدی با اخلال گران بازار باید در دستور کار مسئولین قرار بگیرد و برای حل معضلات اقتصادی و اشتغال نیز تلاش‌ های دستگاه ‌های ذی‌ ربط باید مضاعف شود.

کد خبر 704694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha