فراخوان بیستمین همایش «کتاب سال حوزه» منتشر شد

خبرگزاری شبستان:بیستمین همایش "کتاب سال حوزه" فراخوان شد و پایان‌ خرداد ۹۷ آخرین مهلت ارسال اثر به این همایش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، بیستمین همایش "کتاب سال حوزه" فراخوان شد و پایان‌ خرداد ۹۷، آخرین مهلت ارسال اثر به این همایش است و اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه، با ارسال کتاب‌ و پایان‌نامه‌های سطح چهار می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

در این همایش شرایطی مانند: حوزوی بودن پديدآورندگان آثار، چاپ اول کتاب ها در سال ۹۶ و همچنین کتاب هایی که طی سال‌های ۱۴۳۷ تا ۱۴۳۹ قمری و ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ میلادی، برای اولین بار، توسط ناشران خارج از کشور منتشر شده‌اند، پایان‌نامه‌های سطح۴ (دکتری) که در سال ۱۳۹۶ دفاع شده باشد، بارگذاری تصویرصورتجلسه دفاع پايان‌نامه و فایل الکترونیکی پایان نامه با فرمت word یا pdf در هنگام ثت‌نام، ضروري است) می بایست لحاظ شود.

همچنین، ارائه نسخه اصلی اثر، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری می باشد و پس از ثبت نام اینترنتی در سایت همایش به نشانی book.howzeh.org ، ارائه دو نسخه از اثر ثبت نام شده و ارسال آن به دبيرخانه همايش به آدرس قم، جمكران، ميدان انتظار، مجتمع دارالولاية، ساختمان تهذيب، همايش كتاب سال حوزه خاطر نشان شده است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabeHowzeh.ir مراجعه و یا با تلفن دبیرخانه به شماره ۳۷۲۵۵۸۹۰- ۰۲۵ داخلی ۶۰۳ الی ۶۰۵ تماس بگیرند. همچنین، سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ برای این همایش درنظر گرفته شده است.

گفتنی است، هرساله همایش کتاب سال حوزه ویژه کتاب‌هایی که در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین تألیف، تدوین، تصحیح و تحقیق و ترجمه شده باشند، در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرند و شناسایی کتاب‌ها و نویسندگان برتر حوزوی و معرفی آن‌ها به جامعه علمی، تشویق و حمایت از نویسندگان کتاب‌های برتر حوزه، تقویت روحیه و انگیزه‌های تحقیق و پژوهش در حوزه و ارتقای سطح پژوهش‌های دینی و حوزوی از جمله اهداف این همایش است.

کد خبر 709967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha