سومین جشنواره استاني تئاتر بسیج برگزار می شود

دبیر سومین جشنواره استاني تئاتر بسیج آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای بالقوه در استان و از ۲۰ تا ۲۳ آبان در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رامین ریاضی، دبیر سومین جشنواره استاني تئاتر بسیج آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آخرین مهلت نام‌نویسی گروه‌های هنری در این جشنواره تا یکم شهریور ماه سال جاری اعلام شده که در صورت درخواست هنرمندان قابل تمدید است.

وی با بیان این‌که آثار دریافتی از یکم تا چهارم آبان بازبینی و از 20 تا 23 آبان به نمایش درمی آید، گفت: این جشنواره امسال به‌گنه‌ای طراحی شده که بازخوانی متون نمایشی از روند اجرای آن حذف و علاقه مندان پس از ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره می توانند متون خود را تا مرحله بازبيني جلو برند.

ریاضی با بیان این‌که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، استکبارستیزی، سبک زندگی اسلامی، پبشگیری از آسیب های اجتماعی، آیین های مذهبی، حجاب و عفاف، جبهه مقاومت اسلامی، حمایت از کالای ایرانی، وحدت و انسجام ملی و ... از جمله محورهای موضوعی جشنواره است، گفت: جشنواره در دو بخش حرفه ای و تجربی(کار اولی) برگزار می شود.

وی با بیان این‌که در بخش تجربی عموم علاقه مندان به خصوص دانشجویان دانشگاه ها می توانند ثبت نام و شرکت کنند، افزود: برگزیدگان این جشنواره را به جشنواره ملی مقاومت که آذرماه برگزار خواهد شد، معرفی خواهیم کرد تا بتوانند در آن عرصه رقابتی نیز حضور یابند.

گفتنی است، سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج به همت بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، انجمن نمایشی، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، صدا وسیما، بنیاد حفظ آثار، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اشلامی برگزار می شود.

همچنی علاقه‌مندان جت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 33305794 و 09354061189 تماس داشته باشند.

کد خبر 722724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha