همایش گرامیداشت روز جهانی مسجد در تبریز برگزار شد

همزمان با روز جهانی مسجد؛ ۱۸ نفر از فعالان نمونه مسجدی تبریز شامل امام جماعت، هیأت امنا، خادم، فرمانده پایگاه بسیج خواهر و برادر و همچنین مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همایش گرامیداشت روز جهانی مسجد همراه با تجلیل از فعالان نمونه و برگزیده مساجد تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مسجد طوبی تبریز برگزار شد.

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا در این همایش، با تأکید بر اهمیت جایگاه مساجد در مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اظهار داشت: مسجد تنها محلی برای عبادت نیست، باید در مساجد از تولد یک کودک تا دوران پیری برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه باید روز مسجد را هرسال پرشورتر از سال‌های قبل گرامی داریم، گفت: مسجد چند رکن دارد و رکن اول آن امام جماعت است. امام جماعت مانند طبیب دوار باید همیشه متوجه تمامی امور حساس باشد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: رکن دوم هیئت امنای مساجد و رکن دیگر نهادها و کانون‌های تربیت اسلامی هستند که برای برگزاری مناسبات دینی و انقلابی مساجد را فعال نگه می‌دارند.

وی با تأکید بر احیای جایگاه حقیقی مساجد گفت: باید انجمن‌های اسلامی، هیئت امناها و پایگاه‌های بسیج بررسی کنند و با هم افزایی‌های انجام گرفته حضور کمرنگ جوانان را در مساجد علت یابی کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم 18 نفر شامل امام جماعت، هیأت امنا، خادم، فرمانده پایگاه بسیج خواهر و برادر و همچنین مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری تجلیل شدند.

کد خبر 723249

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha