شهیدان رجایی و باهنر، الگویی موفق در جهت تعالی در راستای نهضت انقلاب

استاندار یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگویی موفق در جهت تعالی در راستای نهضت انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد در جشنواره استانی « شهید رجایی» در سالن شهید عباسپور یزد گفت: مروز روز حادثه شهادت شهیدان رجایی و باهنر به گونه ای برای ما درس هایی است که می فهمیم، داعش مربوط به دهه 90 نیست بلکه در دهه 60 نیز شاهد حضور این افراد بوده ایم و با نام بهره گیری از دین، انسان ها را به خاک و خون می کشیدند.

وی افزود: اگر واقعا مسیر غلظ انتخاب شود، تفسیر و نادرست و داعش منحصر به یک بخش از کشورها و تاریخ نیست بلکه در هر دوره ای ممکن است این اتفاق صورت گیرد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مرور حادثه به ما بیان می کند که شهیدان رجایی و باهنر برای مردم خود را فدا کردند و تمامی تلاش های خود را برای مردم انجام داده اند.

زمانی قمی گفت: مدل شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مدلی موفق است و هرچه از این مدل فاصله بگیریم از نهضت انقلاب فاصله میگیریم .

وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی، انسان های پاک بسیار زیاده بوده اند و هستند اما باید دقت کنیم و با مرور حوادث انقلاب میزان دور شدن از هدف های متعالی نهضت دقت کرده و این فاصله ها را کم کنیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: هر شهروندی  را ما باید تکریم کنیم و باید توجه داشته باشیم که بسیاری از این افراد درمانده هستند و یادمان باشد که خدا را دارند.

زمانی قمی تصریح کرد: امیدواریم که همه کارکنان دولت و مدیران با انتخاب ویژگی های اخلاقی و متانت و انگیزه برای رفع مشکل بتوانند گره از کار مردم بیشتر بگشایند و شاهد ایرانی سربلند و باعزت تر باشیم.

کد خبر 724511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha