جشنواره هایی که به نام ائمه اطهار همراه است، می تواند کارهای فرهنگی ما را سامان دهد

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به نامگذاری جشنواره « رضوی » گفت: جشنواره هایی که به نام ائمه اطهار همراه است، می تواند کارهای فرهنگی ما را سامان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد شب گذشته(12 شهریور)  در مراسم اختتامیه جشنواره ملی « کتابخوانی رضوی» در باغ دولت آباد یزد گفت: ثبت جهانی یزد ما را به سمت تعالی سوق می دهد  که استان یزد به عنوان استانی فرهنگی بوده که در این جشنواره ها می تواند به صورت ملی و فراملی خود را نشان دهد.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی که به نام ائمه اطهار همراه است می توان کارهای فرهنگی ما را سامان دهد و ظرفیت های اجتماعی را نیز پدید آورد و سطح تحرک استان را در بخش های مختلف نشان دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: امر کتاب و کتابخوانی میتواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند و در این راستا نیز میتوان با کتابخوانی و ترویج آن در جامعه به گونه ای فعال عمل کرد و جامعه ای آگاه داشته باشیم

طالبی گفت: جشنواره هایی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی میتواند استان یزد را در بخش هایم ختلف فعال کند و مردم را نیز در این امر مشارکت دهد.

کد خبر 725740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha