پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به هرگونه تعرضی به انقلاب اسلامی و مرزهای کشور

استاندار یزد با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها گفت: هرگونه تعرضی به انقلاب اسلامی و مرزهای کشور با پاسخ قاطع و دندان شکنی همراه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد امروز (۹ مهر) در نشست توسعه و برنامه ریزی استان یزد در محل استانداری یزد با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در سوریه گفت: این اقدام سپاه، گامی موثر در جهت از بین بردن تروریست و آرامش در منطقه بوده است و این اقدام را تبریک عرض می کنیم.

وی افزود: از خدا میخواهیم که این هدف، با کشته شدن آدم کش ها و تروریست ها محقق شده باشد و در این زمینه نیز معتقدیم که آنچه مسئولان و فرماندهان ما وعده داده بودند محقق شد.

استاندار یزد بیان کرد: همه بدانند که هرگونه کج اندیشی و دست آویزی به مرزها و انقلاب اسلامی با پاسخ قاطع همراه خواهد بود و جواب دندان شکنی به همراه خواهد داشت.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: منطق جمهوری اسلامی همین است که هرگز قبل از تعرض اقدامی نداشته باشد اما در این اتفاقات اخیر و کشتار مردم و کودکان پاسخی دندانشکن به انها خواهد داد.

وی گفت: این اقدام در جهت تثبیت صلح در منطقه است و تحقق آرامش و امنیت کشور و همچنین کشورهای همسایه را در پی دارد.

استاندار یزد بیان کرد: آنهایی که دشمنان و تروریست ها را تجهیز می کنند بدانند که اگر سهمشان در این حمایت ها بیش از این آشکار شود با پاسخ دندان شکنی روبرو می شوند.

زمانی قمی بیان کرد: در این راستا نیز ما نباید اجازه دهیم که جوانان و نسل جوان امروز ما با افتخارات گذشته ما دور شده و فاصله بگیرد و چه پدیده ای مانند هشت سال دفاع مقدس و افرادی همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می تواند این امر را محقق کند.

وی بیان کرد: من کاملا امیدوارم که اوضاع کشور بهتر می شود و این قدم که برای رضای خدا انجام می شود روز به روز بهتر خواهد شد.

کد خبر 731046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha