نشاط اجتماعی، عاملی در جهت موفقیت و امید آفرینی در جامعه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی گفت: نشاط اجتماعی، عاملی در جهت موفقیت و امید آفرینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی امروز (22 آبان) در نشست ستاد بزرگداشت « جشن های مهربانی» به مناسبت هفته وحدت گفت: افزایش امید به آینده کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان است و با توجه به شرایطی که کشور با آن مواجه است و آمریکا و تحریم های آن با هدف تضیف کشور در مقابل ما قرار گرفته اند، ما نیاز داریم تا امید آفرینی را در کشور افزایش دهیم و از این مشکلات عبور کنیم.

وی افزود: نشاط در بحث امید بسیار مهم و اثر گذار است که اگر در جامعه با نشاط داشته باشیم در امید آفرینی موفق خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مقطعی که ارتقای نشاط اجتماعی را در دستور کار قرار داده ایم، زمان مناسبی برای برگزاری جشن های شادی است زیرا مناسبت های مذهبی و ملی را در خود دارد.

طالبی ادامه داد: دستگاه های مختلف همکاری و همیاری بهتری در این ایام خواهند داشت و امیدواریم برنامه های مناسبی در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم نشاط را افزایش دهیم.

وی گفت: خوشبختانه این جلسات نشان داده است که دستگاه های مختلف برنامه های مناسبی را در ایام ربیع دارند که می توان با هم افزایی جامعه را شاد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: ما باید برنامه های خود را در ایام سال امتداد می دهیم و اهمیت این موضوع را نیز با توجه به شرایط موجود باید دائمی داشته باشیم.

طالبی گفت: فرمانداری ها می توانند با همکاری دستگاه های مختلف برنامه ها را به صورت شهرستانی اجرا کنند و تمامی استان را در این جشن ها مشارکت دهند.

 

کد خبر 739478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha