بسیج متعلق به یک قشر خاص نیست/ بسیج اگر می ماند به دلیل داشتن شمشیر بران اخلاق است

استاندار یزد با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج اگر می ماند به دلیل داشتن شمشیر بران اخلاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد روز گذشته (27 آّبان) در شورای اداری استان یزد گفت: نهاد سازی یکی از هوشمندی های امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای بقای آن بود  که سپاه و بسیج یکی از این نهادها بودند.

وی افزود: ما هم برای تاسیس انقلاب و هم برای تداوم انقلاب نیازمند روحیه انقلابی امام (ره) و رهبری و همچنین اخلاق بودیم که امروز نیز شاهد این امر هستیم.

استاندار یزد تصریح کرد: امروز تلاش دشمنان برای از بین بردن دین است که ما باید به خوبی اصل دین را مبتنی بر اخلاق نگه داریم.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: اگر نهادهایی همچون بسیج و سپاه نبودند بایستی داعش را در مناطق مختلف ایران از جمله کرمانشاه  جمع می کردیم و با آنها می جنگیدیم.

وی افزود: این نهادهااگر نبودند ما نمی توانستیم آدم کشان داعش را در عراق و سوریه بیرون کنیم و نمی توانستیم این انقلاب را از گزند حوادث نگه داریم.

استاندار یزد گفت: بسیج استحقاق هر نوع تمجیدی را دارد و واقعیتی است که خودمان و کشورمان را با آن نجات داده ایم.

زمانی قمی بیان کرد: در عصر تثبیت به اتحاد، اتفاق، رفاقت و گرد اصول انقلاب جمع شدن نیازمندیم و باید از بسیج و اخلاق مترتب به این سازمان بهره بگیریم.

وی افزود: بسیج اگر می ماند به دلیل داشتن شمشیر بران اخلاق، بریدگی از دنیا و پیوستگی به خدا است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: امروز همه زورگویان عالم می خواهند که دین در عرصه جامعه نباشد ولی آنچه می ماند دین، حقیقت، آزادی و حریت است.

زمانی قمی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسین، بسیج و مدل بسیج آرام به دنیا علامت می دهد که اگر جهان گرد مبانی بزرگ اسلامی جکومت تشکیل دهد به یکدیگر کمک خواهند کرد.

وی در پایان گفت: بسیج برای یک قشر خاص نیست و اگر سپاه باید آن را مدیریت کند اما در اثل بسیج نمایندگی از کل کشور دارد.

 

کد خبر 740624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha