جشن انقلاب در روستاهای مرزی نهبندان برگزار می شود/ لزوم حضور تهاجمی در فضای مجازی

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی از برگزاری جشن انقلاب ویژه روستاهای مرزی نهبندان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: این جشن با هدف ایجاد شور و نشاط بین عشایر و روستاییان مرزنشین با بهره گیری از توان نیروهای بومی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، جلسه برنامه ریزی ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان امروز ( 13 شهریور) با حضور مسئولان و اعضای کارگروه ها برگزار شد.

 

حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این جلسه از برگزاری جشن انقلاب ویژه روستاهای مرزی نهبندان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: این جشن با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص روستاهای مرزی و با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مردم روستاهای مرزی با استفاده از نیروهای فرهنگی، بومی و محلی و ایجاد امنیت پایدار و افزایش روحیه انقلابی‌گری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته مساجد در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نظارت دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی فعالیتهای خود را آغاز کرده، بیان داشت: هم اکنون در سطح استان 616 کانون فرهنگی هنری در مناطق روستایی وشهری در کنار پایگاه های بسیج تاسیس شده است که تلاش می‌کنند زیبایی‌های اسلام و دستاوردهای نظام را به مردم نشان دهند.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح شهید حججی در 66 شهر آسیب خیز کشور اجرا می شود، ادامه داد: در استان خراسان جنوبی شهرستان نهبندان برای اجرای این طرح انتخاب شده است که با تشکیل هسته‌های اجتماعی توسط کانون‌های مساجد این طرح عملیاتی می‌شود.

 

باید در فضای مجازی تهاجمی عمل کرد نه تدافعی!

حجت‌الاسلام علیرضا نخعی‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی هم با اشاره به اینکه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنایات رژیم پهلوی نباید از ظرفیت فضای مجازی غفلت شود، گفت: بسیاری از مخاطبان فضای مجازی جوانان و نوجوانان هستند لذا باید فعالیت‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مجازی افزایش یابد.

 

وی با اشاره به اینکه نباید فضای مجازی جولانگاه دشمن شود، تاکید کرد: باید در فضای مجازی تهاجمی عمل کرد نه تدافعی.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی بیان کرد: در فضای مجازی نباید منتظر باشیم تا دشمن اقدام کند بعد ما پاسخش را بدهیم بلکه باید فضا را به حالت تهاجمی مدیریت کنیم تا دشمن نتواند کاری انجام دهد.

 

 5 مستند فاخر از مبارزان و پیشگامان انقلابی خراسان جنوبی در حال تولید است

طاهره چوبی، کارشناس اطلاعات و برنامه ریزی صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با بیان اینکه هم اکنون 5 مستند فاخر در خصوص مبارزان و پیشگامان استان در حال تولید است، خاطر نشان کرد: این مستندها در شبکه های سراسری و استان برای دهه فجر پخش می شود.

 

وی افزود: همچنین 2 مستند فاخر از حجت الاسلام مهاجریان مقدم (امام جمعه فقید شهرستان طبس) و حجت الاسلام اصفهانی (امام جمعه سابق قاین) در حال تولید است.

 

کارشناس اطلاعات و برنامه ریزی صدا و سیمای خراسان جنوبی عنوان کرد: بانک اطلاعاتی پیشگامان و مبارزان انقلابی استان خراسان جنوبی توسط صدا و سیمای استان برای چاپ جمع آوری شده است.

 

 

 

کد خبر 725884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha