تمایل وزارت بهداشت برای تغییر وضعیت نیروهای قرارداری به رسمی

وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت در صدد است که وضعیت نیروهای قراردادی را به رسمی تبدیل کرده و حقوق آنان توسط دولت پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت شامگاه دیروز(18شهریور) در آیین افتتاح کلینک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد، با بیان اینکه وزارت بهداشت تمام تلاش خود را در زمینه رضایت کارکنان می کند، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک تمامی نیروهای قراردادی به صورت رسمی استخدام شده و مشغول کار شوند.

 

وی افزود: از کمبود نیرو در برخی مراکز درمانی اطلاع داریم ولی این جذب باید با مجوز از سازمان استخدامی کشور صورت پذیرد.

 

این مسئول با بیان اینکه باید در تجهیز بیمارستان های تازه تاسیس شده کوشا باشیم، تصریح کرد: تامین نیرو و همچنین تجهیز بیمارستان های تازه تاسیس شده در اولیت کاری دولت قرار دارد.

 

قاضی زاده هاشمی گفت: متاسفانه صندوق های بیمه به واسطه بدقولی هایی که میکنددما رانیز در پرداخت به موقع با مشکل مواجه می کنند.

 

وی افزود: کشور در برهه حساسی از زمان قرار گرفته است که باید با اتحاد و همدلی که در سایه عئلات ممکن می شود از این بحران به سلامت خارج شویم.

 

وزیر بهداشت ادامه داد: اینکه امنیت پایدار در کشور وجود دارد بر هیچ منصفی پوشیده نیست ولی نباید دست از تلاش برای اتحاد برداریم تا بتوانیم انیده مطلوبی را پیش روی داشته باشیم.

 

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران نیاز به روحیه دارند، گفت: شرورترین انسان ها در آمریکا، سرزمین های اشغالی و عربستان ضمن قرارگرفتن در راس قدرت، دشمنی بی سابقه ای علیه ملت ایران را شروع کرده اند و در این برهه حساس مسوولان ارشد نظام باید در بین مردم اعتمادسازی کنند.

 

گفتنی است، چهار طرح بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با 95 میلیارد ریال هزینه در شهرستان مهاباد به بهره برداری رسید.


این طرح ها شامل بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی فرهنگیان، کلینیک فوق تخصصی و مرکز ثبت و تشخیص سرطان است.

کد خبر 726989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha