تجمع ۴۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله در تبریز

همزمان با سراسر کشور؛ تجمع۴۰ هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز در تحمع 40 هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) تبریز به ارائه گزارشی از روند اجرای رزمایش در مراحل سه گانه پرداخت.

وی گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله با محوریت خدمت به مردم محروم جامعه و نمایش اقتدار نظام از نهم شهریور آغاز و امروز با این اجتماع پرشور در سراسر کشور پایان می یابد.

سردار خرم با بیان این‌که رزمایش استان در ۳۲۴ مقر اردویی با حضور ۶ هزار نفر همراه بوده است، افزود: ساخت و مرمت بیش از ۴۰ خانه برای محرومان، خانه بهداشت و مسجد، توزیع ۱۴ هزار بسته آموزشی و فرهنگی میان دانش‌آموزان تنها بخشی از خدمات ارایه شده است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که تمامی خدمات بسیج رایگان ارایه شده است، گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای ۱۵ هزار خانوار، ارائه خدمات مشاوره‌ای و تکمیل ۱۷ آبرسانی از جمله دیگر خدمات ارایه شده است.

وی با بیان این‌که تجمع هزاران نفری بسیجیان سراسر کشور پیامی جز تبعیت از ولایت و رهبری ندارد، افزود: دشمنان بدانند مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام خویش و رهبری بسته‌اند.

سردار خرم، خاطرنشان کرد: امروز همه آمده‌ایم تا با صدای بلند اعلام کنیم؛ «آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز» و شعار «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

کد خبر 731731

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha