نتایج نهایی تور بین المللی دوچرخه‌سواری  ایران - آذربایجان اعلام شد

تیم دوچرخه سواری تارتلتو ایزورکس بلژیک در پایان شش مرحله از سی وسومین تور بین المللی ایران - آذربایجان در جایگاه نخست تیمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، تیم دوچرخه سواری تارتلتو ایزورکس بلژیک با زمان 71 ساعت و 36 دقیقه و 50 ثانیه در پایان 6 مرحله سی وسومین تور بین المللی ایران - آذربایجان در جایگاه نخست تیمی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، آخرین مرحله از این تور نیمه حرفه ای امروز با حضور 60 رکابزن از هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی در مسیر 91 کیلومتری داخل شهر تبریز برگزار شد که در این مرحله محمد گنج خانلو از پیشگامان کویر یزد با زمان 2 ساعت و 6 دقیقه و 8 ثانیه زودتر از همه از خط پایان گذشت.

مارکو دوئتس از آلکتو سایکلینگ هلند با زمان 2 ساعت و 6 دقیقه و 8 ثانیه دوم شد و دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه با زمان 2 ساعت و 6 دقیقه و 8 ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

همچنین در مجموع 6 مرحله رکابزن روس، قهرمان انفرادی سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان و محمد گنج خانلو از پیشگامان کویر یزد با 18 امتیاز، قهرمان مجموع امتیازی این تور شد.

بر اساس این گزارس، سعید صفرزاده از شهرداری تبریز با 62 امتیاز، نفر اول کوهستان شد و ونانتاس لاشینیس از استاکی لیتوانی، پیراهن سفید را بر تن کرد.

ضمن این‌که در نتایج تیمی پس از تارتلتو ایزورکس بلژیک با زمان 71 ساعت و 36 دقیقه و 50 ثانیه، تیم ملی روسیه با زمان 71 ساعت و 39 دقیقه و 32 ثانیه دوم شد و تیم آلکتو هلند با زمان 71 ساعت و 39 دقیقه و 53 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است، سی ‌و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر ماه با حضور تیم‌هایی از کشورهای قزاقستان، آلمان، لیتوانی، بلژیک، هلند، جمهوری آذربایجان، روسیه، چک و جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

کد خبر 731785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha