هیچ کمبودی در اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تولید کنندگان و واحدهای صنعتی استان باید تامین مایحتاج ضروری شهروندان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حسین نجاتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی امروز در نشست مشترک مدیران سازمان و صاحبان صنایع غذایی و بسته بندی استان از تأمین و رفع کمبود برخی اقلام ضروری بویژه برنج و روغن در فروشگاه های بزرگ استان خبر داد و گفت:هیچ کمبودی در اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه های بزرگ می توانند با مراجعه به تولیدکنندگان کالاهای ضروری استان نسبت به تأمین محصولات مورد نیازمردم اقدام کنند.

نجاتی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در عرصه تولید یادآور شد: تولید کنندگان و واحدهای صنعتی استان باید تامین مایحتاج ضروری شهروندان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تبیین و تشریح شرایط فعلی عرضه محصولات غذایی و تأمین مایحتاج عمومی مردم؛ بر ضرورت تعامل و مساعدت هر چه بیشتر تولیدکنندگان برای گذر از شرایط کنونی بازار و وضعیت اقتصادی کشور تأکید کرد.

وی پیگیری رفع برخی موانع پیش رو در زمینه حمل و نقل و تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد و مدیریت روند تولید و توزیع را مهم دانست و گفت: در این راستا ارتباط تنگاتنگ و دلسوزانه واحدهای تولیدی و فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است.

نجاتی ادامه داد: پشتیبانی از واحدهای تولیدی، رفع مشکلات حوزه گمرک، تأمین فولاد مورد نیاز صنایع بسته بندی از بورس، تغییر تعرفه صادرات محصولات ضروری، جلوگیری از خروج اقلام و مواد اولیه تولید کنندگان به خارج از کشور از جمله اقدامات صورت گرفته است.

کد خبر 731739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha