رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری ها

پوستر جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری ها به میزبانی یزد با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی که روز گذشته (14 مهر) با حضور مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، از پوستر چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات رونمایی شد.

مجید جوادیان زاده در این نشست گفت: پس از رکود چند ساله این جشنواره و با توجه به مطالبه اصحاب رسانه و لزوم برگزاری آن و همچنین موضوع‌آفرینی مسائل مرتبط به صنف رسانه تصمیم گرفتیم برگزاری این جشنواره را از سر گیریم.

وی افزود: نزدیک شدن فضای مدیریتی فرهنگی استان‌های درگیر و همچنین استان‌های دیگر از جمله تاثیرات برگزاری این جشنواره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رشته‌ های رسانه ‌ای در مراکز علمی یزد از میزان خوبی برخوردار است و این ظرفیت‌ها با هدایت اساتید باید به کمک جشنواره بیاید.

جوادیان ‌زاده گفت: ما در این جشنواره درصددیم تا شاهد جریان رسانه‌ای بومی، منطقه‌ای و فرهیخته در استان‌های مربوط به این جشنواره باشیم و  چهار استانی که در این جشنواره حضور دارند، درصدد هستند تا با جدیت وتوان کامل رسانه‌ای وارد این جشنواره شوند؛ چراکه رسانه این ظرفیت را دارد تا فضای فرهنگی و هنری این استان‌ها را به هم نزدیک سازد.

لازم به ذکر است، چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات  در بین استان های یزد، کرمان، کرمان جنوب و فارس به میزبانی یزد برگزار می شود که مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا پایان وقت اداری سی‌ ام آبان‌ ماه سال جاری است و زمان برگزاری آن در حدود هفته اول یا دوم اسفندماه همزمان با تولد شاعر برجسته فرخی یزدی است.

کد خبر 732048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha