تغییر در خانه کتاب جریانی تازه در پی دارد

تبریزنیا با بیان اینکه تغییر همیشه سخت است، گفت: تغییر اکثر اوقات جنبشی در فرد و مجموعه ایجاد می کند که دستاورد و برکات زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «مجتبی تبریزنیا»، عصر امروز( دوشنبه 16 مهر) در جلسه تکریم و معارفه معاون فرهنگی خانه کتاب گفت: یک همکار خوب را که حدود 3 و نیم سال با ایشان همکاری داشتیم از دست می دهیم. در مدت این سالها به شخصه از وجود آقای داورپناه بهره بردم. ایشان بسیار خوش ذوق هستند و ویژگی های دارند که از رفتن شان ما متاثر و ناراحت می شویم. ایشان هیچ گاه تحت تاثیر شرایط قرار نگرفت. آقای داورپناه دست به قلم، خوش ذوق، خوش قریحه و اهل کتاب هستند و مطمئنم در هر عرصه ای تشریف ببرند، موفق خواهند بود.

 

مشاور اجرایی مدیرعامل خانه کتاب با بیان اینکه از آمدن جناب میرمحمد صادق به معاونت فرهنگی خانه کتاب خوشحال و خوشنود هستم، اظهار داشت: سالهاست که جناب میرمحمد صادق را می شناسم، ایشان از دور و نزدیک با موسسه خانه کتاب همکاری داشتند و از جنس کتاب هستند. جناب میرمحمد صادق صاحب قلم و دیدگاه هستند و این مسئله مایه دلگرمی است. تغییر همیشه سخت است ولی اکثر اوقات جنبشی در فرد و مجموعه ایجاد می کند که دستاوردها و برکات زیادی دارد، مطمئنم این تغییر در موسسه خانه کتاب از این جنس است و حرکت جدیدی در پی دارد.

 

تبریزنیا خاطرنشان کرد: بیش از 20 سال است که در موسسه خانه کتاب هستم و تغییرات زیادی دیدم، متاسفانه تغییرات به شکل درستی در خانه کتاب انجام نمی شد، برخی تغییرات در سکوت و بعضی از سر بی مهری بود، خوشنودم که امروز شکل این مراسم تغییر کرده است و به گونه دیگری برگزار می شود و این مسئله دو علت دارد اول اینکه جناب داورپناه روحیه ای وسیع دارند و با متانت و برخورد حرفه ای رفتار می کنند و علت دوم نیز درایت آقای حسین پور است. خوشبختانه جناب داور پناه قول دادند از حضور ایشان همچنان در خانه کتاب استفاده کنیم. ایشان سه سال و نیم در خانه کتاب بودند و سرمایه و تجربیاتی دارند که برای خانه کتاب ضروری است و باید از این تجربیات استفاده کرد.

کد خبر 732541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha