خدمت رسانی به همنوع و کمک به نیازمندان از تاکیدات دین اسلام است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: دین مبین اسلام بر خدمت رسانی به همنوعان و کمک به نیازمندان تاکید فراوان کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صدرالدین معین السادات، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در مراسم رژه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی که به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در اراک برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: دین مبین اسلام کامل ترین دین برای هدایت بشر است که این دین متعالی انسان را به کمک به همنوعان فرا می خواند.

 

وی افزود: حرکت در مسیر تعالیم اسلام ناب محمدی و عمل به دستورات قرآن کریم راه سعادت دنیا و آخرت را به انسان نشان می دهد.

 

نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه با اشاره به انقلاب های اخیر ملت های آزادیخواه دنیا گفت: موج بیداری اسلامی سبب عزتمندی و اقتدار بیشتر مسلمانان شده است.

 

در ادامه این مراسم مدیر کل بازرسی و شکایات مردمی جمعیت هلال احمر کشور نیز با تبریک هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهای پیشتاز در کمک رسانی به آسیب دیدگان جهان است.

 

شمس الدین درویش پورافزود: جمعیت هلال احمر ایران در منطقه به لحاظ امکانات و حضور در صحنه های بحران خاورمیانه، جایگاه دوم را دارد و این جمعیت جزو 10 کشور برتر جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات بسیار فراوانی توسط هلال احمر ایران در داخل و در خارج از کشور ارائه شده است، اضافه کرد: کمک رسانی به سیل زدگان پاکستان و ارائه خدمات و کمک های فروان به مردم قحطی زده سومالی از جمله خدمات این جمعیت است.


گفتنی است، در این مراسم هفت تیم امداد و نجات به صورت پیاده و آمبولانس، خودروی نجات، خودوری اورژانس اجتماعی، خودروی اورژانس، خودروی فرماندهی انتظامی، خودوری آتش نشانی و نیروهایی از اداره کل حفاظت محیط زیست، شرکت گاز و شرکت برق استان حضور داشتند.


پایان پیام/

کد خبر 73661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha